BIERTROTTERS UIT BREDA

Deze groep van bierliefhebbers komen ons het volgende weekend een bezoekje brengen om ons Valkenswaards bier te proberen. De jongens die ondertussen al over heel Nederland bekend zijn als top bierproevers gaan een vergelijkingsproef doen met andere merken van bier en gaan ook de blinde proef en de driehoeks proeverij aan. Iedereen mag aan dit evenement meedoen zowel leden als niet leden zijn van harte welkom. Degenen die aan de vergelijkingsproef mee willen doen dienen zich van tevoren in te schrijven en de betaling van € 6 euro te voldoen voor de merken van bier die aangeboden zullen worden voor de proef. Onze eigen Valkenswaardse brouwerij zal het evenement voorzien van het Dommelsch bier waarvoor dus geen betaling nodig zal zijn. De Biertrotters uit Breda hebben de leden van House of Beer Valkenswaard uitgedaagd voor een blinde proef wedstrijd waarvan de winnaar mag deelnemen aan het Kampioenschap bierproeven in Amsterdam dus vingers gekruist want dat moet lukken.

De Biertrotters zullen bij ons aanwezig zijn vanaf vrijdagavond tot en met zondagavond waarop de verschillende activiteiten plaats zullen vinden. Wij voelen ons dan ook geëerd om een bezoekje van hen te mogen ontvangen en we zullen er zonder meer een aangenaam evenement van maken samen met alle leden van House of Beer. De hapjes zullen worden verzorgd door de vrouwen van onze leden en zullen grotendeels bestaan uit toastjes, worstjes en kippenvleugeltjes. Chips en borrelnootjes zijn overigens ook van harte welkom. Verder zal Geert van Hove voor een muzikaal optreden zorgen met een fantastisch Hollands repertoire. De deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn dus een geldig ID kaart is in dit geval wel een vereiste en vrouwen kunnen ook deelnemen in een speciale categorie. Verder is het natuurlijk altijd verstandig een bob afspraak te doen voordat je aan deze evenementen gaat deelnemen, we willen immers geen ongelukken op de weg terug naar huis. Meer informatie hierover kan verkregen worden op het kantoor van de stichting of geef Piet Leenders een telefoontje hij is degene die je meer hierover kan vertellen.